mandag 9. februar 2009

Diggilo Diggilei

Var innom Hunting Lodge (www.huntinglodge.no) på løkka idag for og shoppe mine fantastiske grønne sko jeg har siklet etter en stund!
Hunting Lodge er gladsjappa i torggata, de selger klær, kunst, sko og ubrukelige, men funny ting som bla. en full size AK 47 i papir! (For våpenglade pasifister?)
Jaggu tror du ikke Svein Berge fra Røyksopp hadde kommet meg i forkjøpet og kjøpt det siste paret? Her er bildebeviset:



Reminds me,
Røyksopp sitt etterlengtede album er i butikken om en drøy mnd (23mars)!!
NYT det som et langt samleie..det skal jeg!
Imellomtiden får jeg sutre over at HAN har skoene mine!
en smakebit fra det nye albumet "Junior"..

Førstesingelen "Happy Up Here" som slippes i starten av Mars! "Eple" på sterioder anyone?
www.royksopp.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar